Klantenservice

sportmeister.nl geeft je graag de best mogelijke service.
Heb je vragen of klachten, dan kun je altijd bellen of mailen met de servicedesk (servicedesk@sportmeister.nl); wij stellen dan alles in het werk om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wij helpen je graag ! 
 

Verzendkosten

Voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van een bestelling met een waarde vanaf € 20,- rekenen we een bijdrage van € 3,95 incl. BTW .
Voor orders met een waarde onder de € 20,- rekenen we € 6,95.
Als sportmeister de bestelling in meerdere keren levert, om welke reden dan ook, betalen wij uiteraard de extra kosten.
Indien je artikelen retour  wilt sturen, betaal je dit deel van de verzendkosten; wanneer er sprake is van een productiefout betaalt sportmeister de kosten.
Indien je gebruik maakt van Paypal als betaalmethode, kun je de retourkosten via Paypal betaald krijgen als je je voor deze service hebt aangemeld. Je kunt op onderstaande banner klikken voor meer informatie over deze service.

Paypal vergoeding retourkosten
 
 
 
 
 

Ruilen en retourneren

Sportmeister hanteert een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn heb je de tijd om een definitieve beslissing te nemen over de bestelling.
 
Ruilen
Indien de maat niet juist blijkt te zijn of het artikel wijkt om een andere reden af van je verwachting, dan kun je het artikel binnen 14 dagen bij ons aanmelden via het contactformulier (of via servicedesk@sportmeister.nl) en naar ons versturen. In het notitieveld kun je het artikel en de reden van de zending aangeven. Vergeet ajb niet de pakbon of een kopie van de factuur met het betreffende artikel erbij te doen.
 
Retourneren
Wanneer je wilt afzien van de bestelling en het artikel ook niet wilt ruilen dan kun je het artikel natuurlijk ook gewoon terugsturen. Ook bij retouren kun je het artikel binnen 14 dagen bij ons aanmelden via het contactformulier (of via servicedesk@sportmeister.nl) en naar ons versturen. In het notitieveld kun je het artikel en de reden van de retourzending aangeven. Vergeet ajb niet de pakbon of een kopie van de factuur met het betreffende artikel erbij te doen. Na ontvangst en controle van het artikel storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je bankrekening (uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van het artikel).
 
Bij een status verslechtering van de goederen kan Sportmeister schadevergoeding verlangen. Dit geldt niet als de verslechtering uitsluitend te wijten is aan het passen van het betreffende artikel. Je kunt een eventuele schadevergoeding voorkomen door de goederen niet als een eigenaar in gebruik te nemen en alles na te laten wat van invloed zou kunnen zijn op de waarde van het artikel.
 
Servicedesk 

Betaalmogelijkheden